Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

  1. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży usług w terminie 14 dni
 bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument dokonał zamówienia usług.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument ma obowiązek poinformować sklep internetowy www.beatakowalska.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/download.php?id=1216, jednak nie jest to obowiązkowe. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży produktów, wystarczy, aby konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli usługa została wykonana przed upływem terminu wskazanego w ust. 2.
  7. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy www.beatakowalska.pl zwraca konsumentowi wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym www.beatakowalska.pl została poinformowana o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej.
  8. Zwrotu płatności www.beatakowalska.pl dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie wiąże się dla niego z kosztami. 


Więcej szczegółów dotyczących zwrotów znajdziesz w zakładce Regulamin sklepu.

Reklamacje

  1. Klient może składać reklamacje:
    1. w formie pisemnej – w postaci reklamacji opatrzonej podpisem Klienta i wysłanej na adres korespondencyjny Usługodawcy lub złożonej w POS.
    2. w formie elektronicznej – za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  2. W reklamacji klient powinien dołączyć kopię posiadanych dokumentów lub podać numer zamówienia.
  3. W przypadku złożenia reklamacji w sposób inny, niż w formie pisemnej w postaci reklamacji wysłanej na adres korespondencyjny www.beatakowalska.pl, na życzenie klienta Usługodawca przekazuje klientowi potwierdzenie złożenia reklamacji w trybie z nim uzgodnionym.
  4. Reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji, szczegółowy opis zdarzenia budzącego zastrzeżenia oraz oczekiwania klienta dotyczące sposobu rozstrzygnięcia reklamacji. Dodatkowo w przypadku reklamacji składanych w formie pisemnej także numer PESEL i podpis, w przypadku reklamacji składanych w formie elektronicznej numer rachunku bankowego, którego klient jest właścicielem lub pełnomocnikiem.
  5. Reklamacje należy składać niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia budzącego zastrzeżenia, z wyłączeniem postanowień ust. 6 – ____ niniejszego paragrafu.
  6. Klient zobowiązany jest weryfikować zestawienie transakcji w celu kontrolowania prawidłowości rozliczeń transakcji płatniczych oraz opłat.
  7. Klient zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić usługodawcy:
    1. stwierdzone nieautoryzowane, niewykonane lub nienależycie wykonane transakcje płatnicze w terminie maksymalnie 30 dni roboczych;
    2. stwierdzone błędy inne niż błędy wskazane w pkt a powyżej, w tym nieprawidłowe wykonanie usługi oferowanej przez Usługodawcę w terminie 14 dni od dnia wykonania usługi.
  8. Niezgłoszenie przez Klienta nieautoryzowanej, niewykonanej lub nienależycie wykonanej transakcji płatniczej lub usługi oferowanej przez usługodawcę w terminie o którym mowa w ust. 7 wygasają.
  9. Po otrzymaniu zgłoszenia o którym mowa w ust. 1 usługodawca rozpatrzy sprawę w terminie do 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
  10. Usługodawca niezwłocznie rozpatruje złożoną reklamację i udziela na nią odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  11. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej albo w formie wiadomości e-mail – pod warunkiem, że klient wyraził zgodę na otrzymanie odpowiedzi na reklamację w tej formie.
  12. Wszystkie czynności związane z przyjęciem i rozpatrywaniem reklamacji dokonywane są w języku polskim.
  13. W przypadku nieuwzględnienia roszczeń wynikających z reklamacji, klient może:
    1. odwołać się do usługodawcy od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania, odwołanie złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
    2. zwrócić się do właściwego miejscowo Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta, w przypadku posiadania przez klienta statusu konsumenta;
    3. wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Praw Konsumentów na zasadach określonych w ustawie;
    4. wystąpić z powództwem do właściwego miejscowo sądu powszechnego.
    5. Organem nadzoru właściwym w sprawach ochrony konsumentów jest Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Search