Regulamin sklepu

Regulamin korzystania ze Sklepu Internetowego www.beatakowalska.pl 
z dnia 7 lipca 2023 roku.


§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy www.beatakowalska.pl prowadzony pod adresem https://www.beatakowalska.pl/ jest platformą internetową, której operatorem jest Beata Kowalska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Piękniejsza” Beata
    Kowalska, ul. Sportowa 6, 41-400 Mysłowice, NIP 2220814846, REGON 361983939.
  2. Niniejszy Regulamin określa rodzaje oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez 
www.beatakowalska.pl oraz korzystania ze sklepu internetowego www.beatakowalska.pl, jak również warunki zawierania i rozwiązywania umów
    o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  3. Z www.beatakowalska.pl można kontaktować się:
    1. pocztą elektroniczną na adres: kontakt@beatakowalska.pl;
    2. listownie na adres: ul. Sportowa 6, 41-400 Mysłowice.

§ 2 Rodzaje i zakres usług

  1. Sklep internetowy www.beatakowalska.pl umożliwia klientom zamówienie następujących usług i produktów:
    1. Profesjonalnego makijażu.
    2. Profesjonalnego szkolenia z makijażu dla przyszłych makijażystek.
    3. Profesjonalnego szkolenia z makijażu na własne potrzeby.
    4. Profesjonalnego szkolenia z zakresu działań w mediach społecznościowych.
    5. Profesjonalnego szkolenia z zakresu nagrywania filmów reklamowych
      krótkometrażowych.
    6. Profesjonalnych usług w zakresie wsparcia w działaniach biznesowych dla
      firm.
    7. Opracowanie strategii marketingowej działań w mediach społecznościowych.
    8. Kosmetyków do makijażu.
    9. Kosmetyków do pielęgnacji skóry.
    10. Kosmetyków do pielęgnacji włosów.
  2. Termin wykonania usługi ustalany jest indywidualnie po wyborze danej usługi za
    pośrednictwem kalendarza. Uiszczenie opłaty za daną usługę jest warunkiem
    ostatecznej rezerwacji danego terminu.

§ 3 Warunki techniczne

www.beatakowalska.pl dokłada wszelkich starań, aby zapewnić możliwość korzystania ze sklepu internetowego 
 przez użytkowników posługujących się różnymi przeglądarkami internetowymi.

Korzystanie ze sklepu internetowego zapewnia spełnienie przez  użytkownika
następujących warunków technicznych:

  1. komputer lub telefon z dostępem do Internetu,
  2. używanie jednej z następujących przeglądarek:
    1. Internet Explorer 10 lub nowsza,
    2. Firefox 37 lub nowsza,
    3. Chrome 42 lub nowsza,
  3. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
  4. akceptacja plików cookies służących do poruszania się po sklepie internetowym.


§ 4 Rejestracja konta

  1. Rejestracja konta nie jest konieczna w celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym, jednak umożliwia składanie kolejnych zamówień bez konieczności ponownego
 podawania swoich danych osobowych (z wyjątkiem loginu i hasła).
  2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie formularza elektronicznego na stronie sklepu 
 internetowego i aktywację konta.
  3. Po przesłaniu formularza elektronicznego, użytkownik otrzyma na podany adres e-mail link 
aktywacyjny. Aktywacja konta następuje z chwilą otwarcia linka aktywacyjnego.
  4. Z chwilą aktywacji konta zostaje zawarta umowa o nieodpłatne świadczenie przez www.beatakowalska.pl usługi prowadzenia konta użytkownika.
  5. Umowa wskazana w ustępie poprzedzającym może być rozwiązana przez użytkownika w każdym czasie, poprzez przesłanie www.beatakowalska.pl stosownego oświadczenia, np. w formie elektronicznej.

§ 5 Warunki realizacji zamówienia

  1. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki 
 Przetwarzania Danych Osobowych.
  2. Klient może składać zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej www.beatakowalska.pl poprzez wskazanie na usługę, którą jest zainteresowany, za pomocą opcji „DODAJ DO KOSZYKA”, a następnie poprzez wskazanie w koszyku terminu realizacji usługi i płatności za zaznaczone usługi. Klient potwierdza złożenie zamówienia kliknięciem na przycisk „POTWIERDŹ ZAKUP”.
  3. Informacje przedstawione na stronie nie stanowią oferty www.beatakowalska.pl w rozumieniu kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert przez klienta.
  4. Klient składając zamówienie, składa ofertę zakupu wybranych przez siebie usług www.beatakowalska.pl
  5. Składając zamówienie, klient wskazuje:
    1. zamawiane usługi;
    2. termin realizacji usługi ustalany jest indywidualnie
    3. sposób dokonania płatności.
  6. Po złożeniu zamówienia przez klienta, www.beatakowalska.pl informuje go mailowo o przyjęciu zamówienia.
  7. Z chwilą potwierdzenia przez www.beatakowalska.pl przyjęcia zamówienia złożonego przez klienta, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
  8. Termin szkolenia ustalany jest indywidualnie po zakupie danego kursu. Termin jest ustalany w przeciągu 14 dni  od daty zakupu.

§ 6 Ceny usług

  1. Sklep internetowy www.beatakowalska.pl zamieszcza informacje na temat swojej oferty na stronie www.beatakowalska.pl i oferuje usługi, za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Ceny na stronie sklepu internetowego www.beatakowalska.pl zamieszczone przy oferowanym produkcie:
    1. zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
    2. nie zawierają kosztów dojazdu do klienta w celu wykonania usługi.
  3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie sklepu internetowego www.beatakowalska.pl w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
  4. Informacja na temat ceny usługi przedstawiana jest na stronie sklepu po dokonaniu przez klienta wyboru formy płatności.
  5. Sklep internetowy www.beatakowalska.pl zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian w cenach usług znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Prawo, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  6. Promocje w sklepie internetowym www.beatakowalska.pl nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  7. Zakupując VOUCHER podarunkowy – nie podlega on wymianie na równowartość pieniężną.
  8. Ceny produktów w sklepie internetowym www.beatakowalska.pl obowiązują jedynie przy złożeniu zamówienia indywidualnie przez klienta za pośrednictwem Internetu na stronie internetowej: www.beatakowalska.pl
  9. Do każdego zamówienia sklep internetowy www.beatakowalska.pl wystawia fakturę VAT. Faktury wystawiane są wyłącznie w języku polskim.

§ 7 Formy płatności

  1. Zamówienie obejmuje produkty znajdujące się w koszyku, w chwili złożenia zamówienia.
  2. Zapłaty za produkty, który ma być dostarczony na terenie Polski można dokonać na odległość 
 poprzez:

     

    1. przelew bankowy na rachunek www.beatakowalska.pl Piękniejsza Beata Kowalska ul. Sportowa 6, 41-400 Mysłowice, Mbank: 41 1140 2004 0000 3502 7744 2466
    2. płatność kartą płatniczą poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24.pl
    3. przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności płatności Przelewy24.pl
    4. Zapłata za usługi dokonywana przelewem lub kartą płatniczą powinna być
      zrealizowana
 niezwłocznie po złożeniu zamówienia, ale nie później niż w terminie 7 dni od złożenia zamówienia.
    5. W przypadku wybranych usług, kategorii usług lub liczby zamawianych usług
 sklep internetowy www.beatakowalska.pl zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów realizacji usługi lub form dokonania zapłaty, o czym klient zostanie każdorazowo poinformowany przed złożeniem zamówienia.

§ 8 Termin realizacji usługi

  1. Sklep internetowy  www.beatakowalska.pl podaje możliwe daty wykonania usługi za pośrednictwem portalu booksy lub wg wcześniejszego ustalenia telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej
  2. Zamówione usługi będą wykonywane w miejscu ustalonym przez strony w pracowni makijażowo – szkoleniowej tj. Mikołów ul. Podleska 31/5 lub pod wskazanym adresem Zamawiającego po wcześniejszych ustaleniach. Dojazd jest dodatkowo płatny. Jeśli usługa będzie wykonywana powyżej 100 km od siedziby firmy, należy zapewnić także nocleg dla Wykonawcy w hotelu znajdującym się blisko wykonywanej usługi.
  3. Sklep Internetowy www.beatakowalska.pl umożliwia zmianę terminu realizacji usługi.

§ 9 Reklamacje

  1. Klient może składać reklamacje:
    1. w formie pisemnej – w postaci reklamacji opatrzonej podpisem Klienta i wysłanej na adres korespondencyjny Usługodawcy lub złożonej w POS.
    2. w formie elektronicznej – za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  2. W reklamacji klient powinien dołączyć kopię posiadanych dokumentów lub podać numer zamówienia.
  3. W przypadku złożenia reklamacji w sposób inny, niż w formie pisemnej w postaci reklamacji wysłanej na adres korespondencyjny www.beatakowalska.pl, na życzenie klienta Usługodawca przekazuje klientowi potwierdzenie złożenia reklamacji w trybie z nim uzgodnionym.
  4. Reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji, szczegółowy opis zdarzenia budzącego zastrzeżenia oraz oczekiwania klienta dotyczące sposobu rozstrzygnięcia reklamacji. Dodatkowo w przypadku reklamacji składanych w formie pisemnej także numer PESEL i podpis, w przypadku reklamacji składanych w formie elektronicznej numer rachunku bankowego, którego klient jest właścicielem lub pełnomocnikiem.
  5. Reklamacje należy składać niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia budzącego zastrzeżenia, z wyłączeniem postanowień ust. 6 – ____ niniejszego paragrafu.
  6. Klient zobowiązany jest weryfikować zestawienie transakcji w celu kontrolowania prawidłowości rozliczeń transakcji płatniczych oraz opłat.
  7. Klient zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić usługodawcy:
    1. stwierdzone nieautoryzowane, niewykonane lub nienależycie wykonane transakcje płatnicze w terminie maksymalnie 30 dni roboczych;
    2. stwierdzone błędy inne niż błędy wskazane w pkt a powyżej, w tym nieprawidłowe wykonanie usługi oferowanej przez Usługodawcę w terminie 14 dni od dnia wykonania usługi.
  8. Niezgłoszenie przez Klienta nieautoryzowanej, niewykonanej lub nienależycie wykonanej transakcji płatniczej lub usługi oferowanej przez usługodawcę w terminie o którym mowa w ust. 7 wygasają.
  9. Po otrzymaniu zgłoszenia o którym mowa w ust. 1 usługodawca rozpatrzy sprawę w terminie do 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
  10. Usługodawca niezwłocznie rozpatruje złożoną reklamację i udziela na nią odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  11. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej albo w formie wiadomości e-mail – pod warunkiem, że klient wyraził zgodę na otrzymanie odpowiedzi na reklamację w tej formie.
  12. Wszystkie czynności związane z przyjęciem i rozpatrywaniem reklamacji dokonywane są w języku polskim.
  13. W przypadku nieuwzględnienia roszczeń wynikających z reklamacji, klient może:
    1. odwołać się do usługodawcy od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania, odwołanie złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
    2. zwrócić się do właściwego miejscowo Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta, w przypadku posiadania przez klienta statusu konsumenta;
    3. wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Praw Konsumentów na zasadach określonych w ustawie;
    4. wystąpić z powództwem do właściwego miejscowo sądu powszechnego.
    5. Organem nadzoru właściwym w sprawach ochrony konsumentów jest Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

§ 10 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży usług w terminie 14 dni
 bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument dokonał zamówienia usług.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument ma obowiązek poinformować sklep internetowy www.beatakowalska.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/download.php?id=1216, jednak nie jest to obowiązkowe. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży produktów, wystarczy, aby konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli usługa została wykonana przed upływem terminu wskazanego w ust. 2.
  7. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy www.beatakowalska.pl zwraca konsumentowi wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym www.beatakowalska.pl została poinformowana o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej.
  8. Zwrotu płatności www.beatakowalska.pl dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie wiąże się dla niego z kosztami. 


§ 11 Rezerwacja szkoleń poza stroną www.beatakowalska.pl

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi szkoleniami z makijażu oraz social media. Poniżej przedstawiamy istotne informacje dotyczące procesu rezerwacji i zasad zwrotów:

  1. Zamówienia i Płatności: Wszelkie zamówienia na szkolenia są wiążące. Po złożeniu zamówienia należy uiścić pełną kwotę za szkolenie w formie zadatku lub zaliczki, co stanowi 100% wartości usługi.

  2. Brak Możliwości Zwrotu: Z uwagi na specyfikę organizacyjną i przygotowawczą naszych szkoleń, opłacona kwota za szkolenie nie podlega zwrotowi. Jeżeli zdecydujesz się zrezygnować ze szkolenia po jego opłaceniu, kwota ta nie zostanie zwrócona.

  3. Bon Podarunkowy w Wyjątkowych Sytuacjach: W wyjątkowych sytuacjach, takich jak choroba czy inne nieprzewidziane okoliczności, które uniemożliwiają udział w szkoleniu, istnieje możliwość otrzymania bonu podarunkowego. Bon taki będzie miał wartość równą opłaconej kwocie i będzie mógł być wykorzystany na inne oferowane przez nas usługi. Decyzja o przyznaniu bonu podarunkowego leży w gestii zarządu i każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią naszego regulaminu przed dokonaniem rezerwacji, aby zapewnić pełne zrozumienie naszych zasad i procedur. Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się na wspólne spotkanie w ramach naszych szkoleń.

§ 12 Dane osobowe

Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych osobowych klientów zawarte są w Polityce 
Prywatności.

§ 13 Prawa autorskie i inne

Wszelkie prawa do sklepu internetowego www.beatakowalska.pl, w tym majątkowe prawa autorskie do układu strony lub jej elementów, prawa do znaków towarowych umieszczonych na stronie, prawo do korzystania z domeny przysługują www.beatakowalska.pl

§ 14 Treści dostarczane przez Użytkownika

Zakazane jest dostarczanie przez klienta treści o charakterze bezprawnym. www.beatakowalska.pl jest uprawniona do usunięcia wszelkich treści zamieszczonych przez użytkownika, które są bezprawne lub co do których zachodzi uzasadnione podejrzenie bezprawności.

§ 14 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, a w przypadku klientów będących konsumentami również przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. p o z . 1 1 7 6 ) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów 
 oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
  2. Wszystkie nazwy usług oferowanych do sprzedaży przez sklep internetowy www.beatakowalska.pl są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 sierpnia 2023 roku.
  4. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony przez www.beatakowalska.pl w każdym czasie na następujących zasadach:
    1. do zamówień złożonych przed zmianą Regulaminu stosuje się zasady dotychczasowe;
    2. do zamówień złożonych po opublikowaniu na stronie internetowej www.beatakowalska.pl nowego lub zmienionego Regulaminu, stosuje się ten nowy lub zmieniony Regulamin, o ile klient go zaakceptował.
  5. Każdy konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
 reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/
    consumers/odr Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Szukaj